in ,

Apresentamos o Maserati GranCabrio Folgore com 560 kW e tração às quatro rodas

Prikazane so številne fotografije odprte različice električnega avtomobila, vendar brez informacij

Po Para GranTurismo Folgore in Grecale Folgore ta kabriolet dopolnjuje električno ponudbo italijanske premium znamke iz skupine Stellantis – električni Quattroporte je bil preložen. Maserati je Gran Cabrio Folgore predstavil na spletnem dogodku v ponedeljek zvečer.

Vendar je bil dogodek desapontamento: začel se je z gromom in strelami, bombastično grafiko, novi električni kabriolet pa so primerjali z Galilejevimi odkritji in deli Leonarda Da Vincija. Designer chefe Klaus Busse je povedal nekaj besed, na kratko pa se je pojavil šef Maseratija Davide Grasso. Toda potem je bilo dogodka že konec. Kakšne informacije? Brez informacij. Konec koncev je bilo pozneje zvečer objavljeno sporočilo za javnost. Čeprav ne vsebuje nobenih tehničnih podatkov, pa vsebuje vsaj fotografije novinca.

Razstavljeni Gran Cabrio Folgore je pobarvan v barvi Liquid Rose Gold, mehka streha iz blaga je v barvi Cinza Titã, notranjost pa v barvah Denim in Ice. Sicer pa se Busse ni odločil za zamenjavo rešetke z gladko površino. Namesto tega je na voljo običajna rešetka z rešetkami, ki je v primerjavi z različicami na fosilna goriva obrnjena. Oblikovalec je pojasnil, da ni želel ustvariti avtomobila brez obraza. Mehka streha iz tkanine je pri štirisedežnem dvovratnem vozilu enaka kot pri bencinskem modelu. Pri hitrosti até 50 km / h ga je mogoče spustiti na zadnji del v 14 segundos. Poseben sistem poskrbi za topel vrat. Kot dodatna oprema je na voljo tudi usmerjevalnik vetra.

Po poročilih agencij Treinador in InsideEvs USA bo imel kabriolet enak pogonski sistem kot električni Gran Turismo: trije motorji s trajnimi magneti – eden spredaj in dva zadaj – bodo imeli vsak po 300 kW, skupna moč pa bo omejena na 560 kW, tako kot pri GranTurismu. To pa zato, ker lahko baterija doseže največ 600 kW. Mogoče je, da se bo ta omejitev povečala pri naslednjem lifting facial, ko bo na voljo boljša baterija. Standardni sprint traja 2,8 segundos, kar je desetinko sekunde več kot pri GranTurismu.

To je verjetno posledica dejstva, da je bila karoserija ojačana na pragovih in zadku. Zaradi tega kabriolet tehta približno 90 kilogramov več kot kupe (ki nosi nekoliko zavajajoče ime GranTurismo, čeprav gre za dvovratni model). Bateria ima neto kapaciteto 83 kWh in z enim polnjenjem omogoča 447 km, kar je nekoliko manj kot Gran Turismo (451 km). Po podatkih ameriškega portala Motor1 je avtomobil opremljen z tecnologia de 800 volts. Podatkov o platformi ni, domnevno pa avtomobil temelji na STLA Médio.

Com a exceção de Fiata 500C Electric sta trenutno edina električna kabrioleta Maserati Gran Cabrio Folgore in MG Ciberster. Vrhunska različica modela MG, ki bo predstavljena letos, ima 400 kW sistem za pogon na vsa kolesa, ki ga sestavljata dva motorja. To naj bi vozilu omogočilo, da v 3,2 segundos doseže referenčno hitrost. Je torej za 0,4 sekunde počasnejši, a tudi bistveno cenejši. Za orientacijo: cena različice z zadnjim pogonom je ocenjena na približno 60.000 euros, v tem primeru model s pogonom na vsa kolesa verjetno ne bo stal več kot 80.000 evrov. Cena Maseratija še ni natančno znana, vendar naj bi znašala mais de 200.000 euros.   

Adicione uma resposta

Seu endereço de e-mail não será publicado. * indica campos obrigatórios

Surpresa: O novo modelo da Alfa Romeo não será o Milano, mas sim o Junior

Mercedes-AMG está planejando um sedã esportivo e crossover baseado no AMG.EA